Translate

Translate

вторник, 11 февраля 2014 г.

Коротко про мене

Через декілька місяців я закінчу школу. Попереду в мене ЗНО, звісно всім відомо що це таке, намагатимусь вдало скласти тести для того, щоб вступити у вищий навчальний заклад. Хочу вступити на факультет фізичного виховання. В мене майже вся родина педагоги, от і я вирішив ним стати. Точніше, я б хотів стати тренером з баскетболу. Цей вид спорту мені подобається ще з 7 класу. Багато разів ми їздили на районні змагання де одержували перемоги і поразки. Моя заповітна мрія - бути гонщиком королівського класу Moto GP. Мотоцикли я полюбив з самого дитинства, вони захоплюють мене набагато більше ніж баскетбол.   Як і у всих вболівальників у мене є кумир- Валентіно Россі (Valentino Rossi; 16 лютого 1979, Урбіно) - італійський мотогонщик, дев'ятіразовій чемпіон світу з Шосейна-кільцевіх мотоперегонівMotoGP: семиразової у класі MotoGP/500cc та по одному разу в класах 125сс та 250сс. Один з найуспішнішіх мотоспортсменів усих часів. У сезоні 2014 року Виступає у класі MotoGP за команду «Yamaha Factory Racing» під номером 46. Детальніше ви можите прочитати про нього на сторінці в моєму блозі "Біографія та життя мого кумира". Оскільки я захоплююсь мотоперегонами, то в мене, як і в усих любителів є улюблений мотоцикл це Ducati panigale tricolor 1199s. На сьогоднішній день я більшу увагу віддаю книжками. Іноді так багато читаю, що аж очі болять. Трішки пізніше напишу про себе більше, так, як немаю часу. 

6 комментариев:

  1. Сашко, у тебе чудові мрії. Нехай вони збудуться. Добав фотку на першу сторінку, нехай усі побачуть гонщика королівського класу Moto GP.

    ОтветитьУдалить
  2. Сайт для настоящего мото-любителя.

    ОтветитьУдалить
  3. Привет! Ну ты точно будущий гонщик))! Будиш ганять на YAMAHA R1))

    ОтветитьУдалить
  4. Ето типа тот кто учится на хирурга

    ОтветитьУдалить