Translate

Translate

Біографія мого кумира

Біографія мого кумира 

Валентино Россі (італ. Valentino Rossi, 16 лютого 1979, Урбіно, Італія) - італійський професійний мотогонщик. Дев'ятиразовий чемпіон світу з шосейно-кільцевих мотоперегонів у різних класах (7 з них у прем'єр-класі). Один з найуспішніших мотогонщиків всіх часів.

Ранні роки : Валентіно народився в Урбіно , коли він був ще дитиною его сім'я переїхала до Тавуль'ї . Йо батько Ґраціано Россі БУВ Професійним мотогонщиком , тому Вале почав їздіті В дуже молодому віці Дерлей спортивним снарядом бувкартінг . Це відбулося тому, что его мати, Стефанія , турбувалася про БЕЗПЕКУ свого сина , через це Ґраціано купивши карт в якості заміні для мотоцикла. Тім не менше , притаманний рісою характером представніків сімейства Россі є пристрасть до Швидкості , батьку замінів 60 см ³ двигун на 100 см ³ у карті 5 - Річного сина .
Россі Виграїв Регіональні змагання з картингу у 1990 году . После чего ВІН пересів на мінібайк , на якому до кінця 1991 року Виграїв безліч регіональніх гонок.
Россі продовжував віступаті на карті і на чемпіонаті Італії зайнять п'яте місце . Обидва Валентіно та Ґраціано , розглядалі можлівість продовження кар'єри в Італійській Серії 100 см ³ , а такоже відповідній європейській Серії , яка, швідше за все , підштовхнула б его в Напрямки Формули -1 . Тім не менше , висока ВАРТІСТЬ гоночних картів прізвела до Прийняття решение про Виступ Виключно на мінібайк .
Хочай свой ​​перший сезон в італійському чемпіонаті Россі провів з різнімі результатами, ВІН все ж зміг завоюваті поул у фінальній гонці сезону в Мізано , девін в результаті фінішував на подіумі . У Наступний сезон , Россі , Завдяк підтрімці заводської команди « Mito » , зміг віграті італійський Чемпіонат . У молодості одним з героїв для Россі БУВ колішній переможець WRC Колін Макрей . Макрей згідно навчав Россі базовій техніці водіння ралійного автомобіля , и смород навіть влаштуван гонку в Монці , де Макрей БУВ на Škoda Fabia WRC , а Россі на Subaru Impreza WRC .
Професійний спорт : За прикладом батька , Граціано Россі , Валентино почав брати доля в Шосейна - кільцевіх мотогонках . Его перший професійний старт відбувся в 1996 году в класі 125cc на мотоциклі команди « Aprilia ». Вже Наступний сезону 1997 Россі ставши чемпіоном світу в класі 125сс . У 1998 году Валентино перейшов в клас 250сс , а в 1999 году ставши чемпіоном світу в класі 250сс . У 2000 году Россі перейшов в " Королівський " " клас 500сс и в первом ж сезоні ставши Віце- чемпіоном . Починаючих з Наступний сезону Валентино Виграїв 5 тітулів чемпіона світу поспіль в 2001 , 2002 , 2003 , 2004 и 2005 роках . У 2001 году ВІН це Зробив на мотоциклі Honda за команду Nastro Azzuro Honda . у 2002 и 2003 роках Виграїв з командою « Repsol Honda ». у 2004 перейшов в команду Gauloises Yamaha Team з Якою такоже Виграїв титул в 2005 году . з 2007 по 2010 рік Валентино Россі виступать на мотоциклі « Yamaha » за команду « Fiat Yamaha Team ». у 2008 Виграїв 6 -й для себе титул чемпіона світу в прем'єр- класі , и 8 -й у всех класах . у 2009 году Виграїв 7 -й чемпіонській титул в « королівському » класі и 9 -й у всех класах . у 2011-2012 роках Виступає за команду « Ducati ». у 2013 году Россі повернувши до Заводській команді « Yamaha ».
Кар'єра :
  • У 1995 він їде в Європейському Першості як офіційний гонщик Aprilia, закінчує сезон на третьому місці. У тому ж самому році він зберігає свою корону Італійського Першості 125cc.
  • 1996: Дебют у чемпіонаті світу 125cc на Малайзійському ДП, їде на Aprilia в команді Scuderia AGV. Заключна позиція Першості: 9-й з 111 очками. 1 перемога: Чеська Республіка.
  • 1997: Стає другим наймолодшим Чемпіоном Світу 125cc, їде на Aprilia для команди Nastro Azzurro. Заключна позиція Першості: 1-й з 321 очками. 11 перемог: Малайзія, Іспанія, Італія, Франція, Нідерланди, Імола, Німеччина, Бразилія, Великобританія, Каталунія та Індонезія.
  • 1998: Переходить в 250cc клас, їде на Aprilia для команди Nastro Azzurro. Заключна позиція Першості: 2-й з 201 очками. 5 перемог: Нідерланди, Імола, Каталунія, Австралія та Аргентина.
  • 1999: Стає наймолодшим Чемпіоном Світу 250cc, їде для команди Aprilia Grand Prix Racing. Заключна позиція Першості: 1-й з 309 очками. 9 перемог: Іспанія, Італія, Каталунія, Великобританія, Німеччина, Чеська Республіка, Австралія, Південна Африка і Бразилія.
  • 2000: Переходить в прем'єр-клас 500cc, їде на Honda для команди Nastro Azzurro. Заключна позиція Першості: 2-й з 209 очками. 2 перемоги: Великобританія і Бразилія.
  • 2001: Виграє Чемпіонат Світу 500cc, їде на Honda для команди Nastro Azzuro. Заключна позиція Першості: 1-й - 275 очок після 14 етапів з 16. 9 перемог: Японія, Південна Африка, Іспанія, Каталунія, Великобританія, Чеська Республіка, Португалія, Мотегі і Австралія.
  • 2002: Стає дворазовим чемпіоном світу в MotoGP (500cc), на Honda в команді Repsol Honda Team. Заключна позиція: 1-й-355 очок. 11 перемог: Японія, Іспанія, Франція, Італія, Каталунія, Нідерланди, Великобританія, Німеччина, Португалія, Бразилія, Австралія.
  • 2003: Цього року Валентино виграє свій третій чемпіонський титул у класі MotoGP. Виступає за команду Repsol Honda. Заключна позиція: 1-й - 357 очок. 9 перемог: Японія, Іспанія, Італія, Чеська Республіка, Португалія, Бразилія, Малайзія, Австралія, Валенсія.
  • 2004: У цьому сезоні Валентино завоював свій 4-й чемпіонський титул в MotoGP. Виступав за команду Gauloises Fortuna Yamaha. Заключна позиція: 1-й - 304 очка. 9 перемог: Південна Африка, Італія, Каталунія, Нідерланди, Великобританія, Португалія, Малайзія, Австралія, Валенсія.
  • 2005: Цього року Валентино Россі виграв 5-й чемпіонський титул в MotoGP і 7-й титул у всіх класах. Виступив за команду Gauloises Yamaha Team. Заключна позиція: 1-й - 367 очок. 11 перемог: Іспанія, Китай, Франція, Італія, Каталунія, Нідерланди, Великобританія, Німеччина, Чеська Республіка, Катар, Австралія.
  • 2006: Сезон 2006 року виявився дуже складним і багато в чому невдалим для Валентино Россі, було багато красивих перемог, але траплялися і падіння, і технічні проблеми, через які Россі зміг закінчити чемпіонат лише на 2-му місці. Виступив за команду Camel Yamaha Team. Заключна позиція: 2-й - 247 очок. 5 перемог: Катар, Італія, Каталунія, Німеччина, Малайзія.
  • 2007: Займає третє місце в чемпіонаті з 241 очками в турнірній таблиці. 4 перемоги: Іспанія, Італія, Нідерланди, Португалія.
  • 2008: «Scusate Il Ritardo» - «Вибачте я запізнився», як було написано на футболці на Гран-прі Японії. Валентино знову зайняв перше місце в чемпіонаті з 373 очками за спиною, здобувши 9 перемог (Китай, Франція, Італія, США, Чехія, Сан-Марино, Індіонаполіс, Японія, Малайзія) і домігшись рекорду за набраними очками за всю кар'єру.
  • 2009: Займає перше місце з 306 очками, вигравши достроково у Малайзіі.6 перемог: Херес, Каталонія, Ассен, Німеччина, Чехія, Мізано.
  • 2010: Отримує важку травму (перелом малої і великої гомілкової кістки), пропускає 4 етапу Гран-прі, але все ж займає третій рядок у підсумку з 233 очками! 2 перемоги: Катар, Малайзія.
  • 2011: Перехід в команду Дукаті.
  • 2013: Перехід в команду Yamaha Factory Racing. 1 перемога: Ассен.
Чемпіонат світу Moto GP: У 1994 році Aprilia використовувала Россі в якості тестера для поліпшення RS125R , в свою чергу надавши Валентино можливість вивчати нові для нього можливості гонок у класі 125 cc . У 1994 і 1995 роках Россі брав участь у європейському та італійському чемпіонатах з мотоперегонів , набираючись досвіду. 1996 був для Россі першим роком участі в чемпіонаті світу з шосейно -кільцевих мотоперегонів MotoGP . Свій перший сезон у класі 125 cc він провів нерівно , чи не фінішувавши в 5 гонках і кілька разів побувавши в аваріях. Незважаючи на це в серпні цього року Валентино вже виграв свою першу гонку - Гран -прі Чехії в Брно на мотоциклі AGV Aprilia RS125R . Сезон він закінчив на 9 -й позиції. Россі сприймав перший рік як можливість для навчання і він дійсно придбав достатньо досвіду , щоб повністю домінувати в чемпіонаті в класі 125cc наступного року , вигравши 11 з 15 гонок. До 1998 року прототип Aprilia RS250 був на піку , його грізна команда складалася з Валентино Россі , Лоріса Капіроссі і Тецуо Харади . Але навіть з швидким мотоциклом і досвідченими мотогонщиками в команді Россі відчував певні труднощі у своєму першому сезоні в класі 250cc. Валентино вважав , що сезон 1998 року був для нього найважчим в кар'єрі через постійного тиску Aprilia , преси і всіх , хто був навколо , в очікуванні результатів . Смерть двох його друзів в автомобільній аварії теж внесла свій вклад. Але він все-таки зміг завершити сезон 1998 на другому місці , програвши переможцю ( Лоріс Капіроссі ) всього 3 очки. У 1999 році він таки виграв титул з 5 поул і 9 перемогами.У 2000 році Россі , завдяки своїй перемозі в чемпіонаті світу в класі 250 cc , отримав запрошення перейти в самий старший клас MotoGP - 500сс , в команду Honda. Джеремі Берждес став його головним гоночним інженером. Колишній чемпіон світу в класі 500cc Мік Дуена , у якого Берджесс теж був гоночним інженером , працював з Россі в якості наставника в перший рік з Honda. Це був перший раз , коли Валентино зійшовся в гонці зі своїм давнім недругом Максом Бьяджі . Раніше ці двоє ніколи не змагалися на одній трасі , хоча між ними і була тривала ворожнеча . Минуло 9 гонок перш ніж Россі зміг принести перемогу Honda , але також як і в попередніх класах , цей сезон був тільки підготовчим до наступного - переможного . Россі закінчив сезон 2000 на другому місці , чемпіонат виграв Кенні Робертс , мл . , А Макс Бьяджі був третім. Валентино Россі виграв свій перший чемпіонат у класі 500cc в 2001 році, перемігши в 11 гонках. Так само в 2001 році Россі разом з американським гонщиком Коліном Едвардсом брав участь в гонці на витривалість « Suzuka 8 Hours » на Honda VTR1000F . Вони перемогли, незважаючи на відсутність у Валентино досвіду гонок в супербайка.

Moto GP - Honda: 2001 року був останнім роком для класу 500cc , тепер замість нього стартував новий клас MotoGP . 2002 рік був перехідним як для мотоциклів MotoGP , так і для гонщиків. Россі виграв першу гонку сезону , потім 8 з перших 9 гонок , і в кінцевому підсумку переміг в чемпіонаті з 11-ма виграними гонками .
2003 рік був вельми схожий на 2002 для всіх суперників Россі : Валентино виграв 9 поулов і 9 гонок , і як підсумок свій третій чемпіонат світу MotoGP в старшому класі. Гран -прі Австралії на трасі Філіп Айленда в 2003 році вважається одним із самих значних моментів в спортивній кар'єрі Россі через тих унікальних обставин , в яких він цю гонку виграв. У процесі гонки Россі отримав 10 - секундне пенальті за обгін під жовтими прапорами. Займаючи на той момент перше місце в гонці , Валентино рвонув так , що на залишилися колах зміг забезпечити собі 15 - секундну перевагу перед іншими гонщиками , чого було більш ніж достатньо , щоб перекрити пенальті і перемогти в гонці .


Комментариев нет:

Отправить комментарий